Співробітники Центральної міської бібліотеки взяли участь у ХІІІ Всеукраїнської онлайн-школі бібліотечного журналіста «Бібліотечний журналіст і безбар’єрність: розширюємо горизонти», яка відбулася 28–31 травня 2024 року на платформі Zoom.
Організатори: Міністерство культури та інформаційної політики України; Харківська державна наукова бібліотека імені В. Г. Короленка; Харківське обласне відділення (філія) ВГО Українська бібліотечна асоціація.
Співорганізатори: Київський національний університет культури і мистецтв; Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека; Секція Української бібліотечної асоціації «Бібліотека – на допомогу особам з інвалідністю та людям похилого віку»; Громадська організація «Луганське обласне відділення Української бібліотечної асоціації».
Програма школи найактуальніша. Чотири дні учасники з міст та сіл України, понад 230 співробітників бібліотек і не лише з інтересом долучились до онлайн-трансляцій заходу.
День перший: Методичні рекомендації з питань створення безбар’єрного простору в публічній бібліотеці від Наталії Розколупи, розбираємось у коректних термінах, спрощена мова, огляд світових тенденцій у дайджесті бібліотечних інновацій «БібліоSpace» від Олега Соцкова, о цифрової доступності бібліотеки - Марина Толмач, с азартом граємо «Основи безбар’єрності» в Kahoot!
День другий: Тренінг від Рівненської ОУНБ «Інклюзивна бібліотека: з досвіду Рівненської ОУНБ». Політика безбар'єрності в діяльності Рівненської ОУНБ від Валентини Ярощук, всі відділи мають бути готові обслуговувати людей з інвалідністю та людей старшого покоління, о ролі бібліотечного журналіста в популяризації безбар’єрності - Вікторія Боболович, створення інклюзивних вебсайтів та електронних ресурсів для людей з інвалідністю від Олени Самсонюк, інформаційні технології, інформаційна доступність для людей з інвалідністю від Петра Поліщука.
День третій: Інтенсивний курс ідеятонів від Луганської ОУНБ «Спочатку людина: способи відкритої і гармонійної взаємодії в інформаційному просторі». Як зробити інклюзію частиною свого професійного життя від Сергія Летучиго, стисло про графічний дизайн від Олександра Букреєва, копірайтинг від Юлії Лисюк та Анастасії Літашовой.
День четвертий, заключний: Про фемінітиви в українській мові, дякуємо за це Аллі Миколюк, а Нанулі Потьомкіної за віртуальну комунікацію як інструмент для зменшення цифрового розриву та соціальної нерівності.
За підсумками школи - Тест-гра «Перевіряємо нові знання» за допомогою Kahoot.
Велика подяка за чудесну організацію, за кількість потрібної та корисної інформації, досвід, дискусію! Активно, конструктивно, як завжди професійно! По закінченню навчання всі учасники отримали електронні сертифікати.
Окрема подяка за надання Відеозаписи навчальних днів.