Перейти на украинский язык Перейти на английский язык

#HELP_inform

#HELP_inform

З 24 лютого 2022 року питання безпеки вийшло на інший рівень. Нині воєнні ризики є частиною життя, тому маємо бути готовими захистити себе і дітей.
Війна змушує змінювати звичну поведінку: щохвилини може бути повітряна тривога, яку ми не можемо контролювати. Саме тому важливо розвинути нові навички, сформувати стійкі компетенції поведінки під час перебування на вулиці або вдома, підтримувати себе та близьких.
В цей нелегкий час бібліотека-філія № 22 залишається на зв'язку зі своїми читачами. Нас хвилює їх життя та здоров'я, психічний стан під час випробувань війни.
Ми започатковуємо новий онлайн-проєкт #HELP_inform. Періодично до вашої уваги будуть  публікації на теми:
– як діяти в екстренних ситуаціях;
– медична допомога;
– психологічна допомога;
–  правова безпека;
– корисні посилання, ресурси;
– урок з мінної безпеки та інше.
Сьогодні ми поговоримо про те, як перевірити достовірність інформації,   як відрізнити фейкове фото від справжнього, де отримати достовірні новини та як підвищити власну медіаграмотність.  Пропонуємо вам поради  для користувачів, які можуть допомогти краще визначати дезінформацію в мережі.
Коли ви читаєте, дивитися чи слухаєте інформацію — без довіри до джерела неможлива її правильна оцінка. А ви довіряєте своїм джерелам? Чи ви маєте достатньо джерел, яким довіряєте? Наскільки добре ці джерела обізнані з інформацією? Чи дають вони відповіді на всі запитання? Чи варті їхні новини довіри?
Ось запитання, що допоможуть оцінити джерела інформації, яку ви прочитали, побачили чи почули:
- Хто є джерелом цієї інформації?
 Важливо, аби аудиторія чітко усвідомлювала, хто/що саме є джерелом. Потрібно дізнатися, чи людина, яка повідомляє новину, є першоджерелом. Якщо ні — шукаємо далі.
- Що це джерело може знати?
Якщо джерелом є людина, треба з’ясувати, чи вона має профільну освіту? Дізнайтеся, як називається її посада і чи вказує вона на відповідну кваліфікацію.
- Коли джерело отримало цю інформацію?
На це питання відповідь потрібна для того, щоби знати, чи інформація актуальна. Якщо джерело отримало повідомлення давно, дослідіть, чи не могла ситуація змінитися.
- Де джерело отримало цю інформацію?
Чи має ця людина науковий ступінь у відповідній галузі? Освіту? Досвід роботи? Дізнайтеся, чи людина отримала інформацію з перших рук. Якщо так, то це має викликати більшу довіру до її думки… чи меншу?
- Навіщо використовувати це джерело?
Чи має людина необхідні знання і досвід, щоб їй можна було довіряти? Проаналізуйте, чи дозволяє ця інформація дізнатися щось нове аудиторії.
- Наскільки прозорою є інформація, що її надає джерело?
Перед тим, як довіритися тому чи іншому джерелу, дайте відповідь: чи може аудиторія новини самостійно визначити джерела інформації і зрозуміти, чому слід використовувати саме ці джерела.
- Як джерело дізналося цю інформацію?
Чи можете ви підтвердити інформацію від джерела за допомогою перевірки офіційних документів, звітів, подальшої журналістської роботи або інших джерел?
- Яку репутацію має джерело?
Оцініть, наскільки надійним джерело інформації було у минулому.
Наступного разу ми поговоримо про те, що робити, коли потрібна медична допомога, а мобільний зв'язок відсутній. Залишайте теми, які вас цікавлять, в коментарях і ми будемо їх висвітлювати.


На нашому сайті з'явився ресурс, який допоможе знайти найближчу до вас бібліотеку, дізнатися, як з нею зв'язатися і скористатися її послугами. Будемо ближче в цифровому і реальному світі!
Календар подій
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Банери партнерів

Проверка тИЦ и PR
Центральна міська бібліотека ім. В. Г. Бєлінського

Адреса: Україна, Харків, 61058, вул. Данилевського, б. 34
Телефон: (057) 705-19-90.
Телефон: +38 097-158-98-41.
E-mail: citylibbelin@gmail.com
Розклад роботи - з 10.00 до 18.00
Вихідний день – вівторок, влітку: субота та неділя
Санітарний день – останній день місяця
Детальна контактна інформація
©Copyright ЦМБ ім. В. Г. Бєлінського
2011-2024