Представляючи читачеві книги і пропагуючи книгочитання в світовому культурному співтоваристві, буктрейлер перетворилися в окремий самобутній жанр, який об'єднує літературу, візуальне мистецтво та Інтернет. У ролику тривалістю не більше 3 хвилин інформація про книгу подається так, що відразу хочеться взяти її і почитати. Такі ролики знімають як до сучасних книг, так і до книг, які стали літературною класикою. Більшість буктрейлер викладається на популярні відеохостинги, що сприяє їх активному поширенню в мережі Інтернет.
Я хочу створити буктрейлер до книги. Що мені для цього потрібно зробити? Зрозуміти, що це таке, які буктрейлер бувають і як їх створюють. Саме з цього питання проходив майстер-клас «Буктрейлер - сучасний спосіб просування книги в бібліотеці» 27 червня 2017 року ЦМБ ім. В. Г. Бєлінського!
Катерина Миколаївна Вірютіна, завідуюча сектором відділу науково-методичної роботи ХДНБ ім. В. Короленка, познайомила з основними етапами роботи зі створення буктрейлеру:
Перший етап: Вибір книги для реклами.
Другий етап: Створення сценарію до буктрейлер
Третій етап: Вибір засобів для створення буктрейлер і програмна реалізація: Підбір матеріалів для відеоряду; Записати необхідний аудіоматеріал; Вибрати програму для роботи з відео; Вибрати сервіс; Підібрати Gif-анімацію і Футажі; Заключний етап відео монтаж.
Четвертий етап: Проведення експертизи й розміщення буктрейлер для користувача.
Вивчивши етапи і технологію створення буктрейлер, учасники спробували себе в ролі журі та «розібрали на кісточки» запропоновані для цього буктрейлер. В процесі розбору кожен зрозумів свої помилки, допущені при роботі над своїм буктрейлером!
Отже, я вибрала книгу, визначила жанр мого буктрейлер, створила його сценарій, вибрала програму і починаю творити!