Перейти на украинский язык Перейти на английский язык

Центральна міська бібліотека
ЦБС Шевченківського району м. Харкова

«Бібліотека: спілкування реальне і віртуальне»

28 листопада 2016 року у бібліотеці ім. В. Г. Бєлінського відбувся міський семінар «Бібліотека: спілкування реальне і віртуальне». Повний зал — були присутні 40 чоловік. 

Олег Соцков

«Родзинка програми» — Олег Соцков, методист сектора інновацій ХДНБК, розповідав, як зробити привабливими, цікавими та затребуваними сторінки бібліотек в соцмережах. Розбирали ситуацію на прикладі Фейсбук:
— Реєструвати сторінку бібліотеки в ФБ через особисту сторінку модератора;
— Визначити, для якої цільової аудиторії працює сторінка бібліотеки в тій чи іншій соцмережі;
— При написанні постів користуватися «тригерами» — смисловими «гачками» — для залучення уваги і зацікавленості;
— Максимально спрощувати і скорочувати інформацію — довгі і нудні тексти ніхто не читає;
— Використовувати гумор — спілкування в соцмережах має бути веселим і невимушеним;
— Якісні, яскраві фото і відео що привертають увагу — головні атрибути будь-якого посту;
— Інформація для соцмереж — це телеграма читачеві, вона повинна бути змістовною, короткою, цікавою, свіжою та актуальною.
Наталя Саліна Наталя Саліна, зав. сектором розвитку і зв'язків з громадськістю ХОДБ, обговорила з колегами роботу сайтів дитячих бібліотек: дизайн, навігацію, віртуальні виставки, он-лайн консультації.
Закріплюючи теорію, працювали в групах. Для мозкового штурму вибрали чотири питання, які стосуються інтернет-спілкування бібліотек:
- Що заважає популярності бібліотек в соцмережах?
- Як залучити до бібліотечної сторінки більше користувачів?
- Як зацікавити користувачів ставити like?
- Як зробити бібліотечний сайт цікавим?
Основний висновок «колективного розуму»: бібліотеки оформляють свої сайти і соціальні сторінки за принципом «звіту про виконану роботу»: строго, серйозно, об'ємно. Але! Функція соцмереж розважально-інформаційна, тому інформація повинна бути: коротка, весела, цікава; з фото і відео; інтригуюча; навчальна; з питанням, на яке хочеться відповісти; своєчасної; з миттєвим зворотним зв'язком.
Ми дякуємо всім учасникам і спікерам: Мілу Машнову, Анну Абрамову, Лейлу Байрамову, Марину Вострикову, Світлану Горду, Ірину Серенко.
Щиро радіємо співпраці. Чекаємо всіх у гості!


На нашому сайті з'явився ресурс, який допоможе знайти найближчу до вас бібліотеку, дізнатися, як з нею зв'язатися і скористатися її послугами. Будемо ближче в цифровому і реальному світі!
Календар подій
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Банери партнерів

Проверка тИЦ и PR
Центральна міська бібліотека централізованої бібліотечної системи Шевченківського району м. Харкова

Адреса: Україна, Харків, 61058, вул. Данилевського, б. 34
Телефон: (057) 705-19-90.
Телефон: +38 096-860-08-20.
E-mail: citylibbelin@gmail.com
Розклад роботи - з 10.00 до 16.00
Вихідний день – вівторок та неділя, влітку: субота та неділя
Санітарний день – останній день місяця
Детальна контактна інформація
©Copyright ЦМБ ЦБС Шевченківського району м. Харкова
2011-2024