Навіщо візуалізувати? Яка візуалізація насправді працює? Які існують сервіси для створення візуального контенту? Інфографіка чи ні, використовуємо? Бібліотечні меми, що це і як застосовувати? Комікси, відео, правила створення та застосування!!!
Все це було в Воркшопі від Катерини Вірютіной для співробітників публічних бібліотек «Візуальний контент: ефективний інструмент просування бібліотечної діяльності», який пройшов 25 вересня 2019 року у Центральній міській бібліотеці ім. В. Г. Бєлінського!
Виявляється, що 90% інформації мозок людини сприймає через візуальні образи і обробляє візуальну інформацію в 60 000 разів швидше, а 46% користувачів краще реагують на візуальний контент, ніж на текстовий, а відео змушує користувача удвічі довше прибувати на сторінках сайту ...
Щоб візуалізація працювала, використовуємо фото, що привертають увагу, цитати, що надихають, приголомшливе відео, використовуємо графіки, таблички, що пояснюють наведені цифри, ставимо провокаційні питання, закликаємо до дії!
Вивчивши сервіси, учасники спробували створити анонс бібліотечного заходу в сервісі Crello! Чудово у всіх вийшло! Особливо, коли самі учасники при "розборі польотів" дивилися на свої роботи з точки зору користувача!