Професійні конфлікти в будь-якому колективі - неминуче зло. Нам доводиться відстоювати свою точку зору, вказувати іншим на їхні помилки, домагатися свого в умовах браку часу або ресурсів. Іноді це складно і навіть болісно, особливо якщо не всі учасники конфлікту готові дотримуватися трудову етику.
Як правило, трудові конфлікти вже містять в собі зерно компромісу, який потрібно просто знайти.
Причини конфліктних ситуацій в бібліотеці криються в порушеннях прав і обов'язків читачів і бібліотекарів тією чи іншою стороною або спільно.
Читачі повинні дотримуватися правил користування бібліотекою і шанобливо ставиться до її співробітникам; бібліотекаря - комфортно обслуговувати читачів, дотримуючись норм професійної етики у взаємодії з ними.
Конфлікти були, є і будуть в нашому житті. Дуже важливо знати, що з будь-якої конфліктної ситуації завжди є конструктивний вихід.
Потрібно вміти знаходити такі способи виходу, які дозволять зберегти доброзичливі стосунки і гарний настрій!
Про це говорили на тренінгу «Не бути конфліктам в бібліотеці!» Співробітники публічних бібліотек 24 квітня 2019 року в Центральній міській бібліотеці ім. В. Г. Бєлінського під керівництвом тренера Ольги Віталіївни Зубренко, яка розклала по поличках всі питання конфліктних ситуацій і способів виходу з них.