Одна з унікальних функцій бібліотеки пов'язана з безпосереднім спілкуванням бібліотекаря і читача. В нинішній час дана функція особливо актуальна, наші читачі не тільки мають потребу в спілкуванні, але і дуже вимогливі до його якості. «Покращувати стиль спілкування бібліотекарів з читачами» - одне з побажань відвідувачів, які розраховують при відвідуванні бібліотеки не тільки на фізичний комфорт, але і на комфорт психологічний.
Справжній психологічний комфорт пов'язаний, як відомо, із задоволенням емоційних потреб. Тому бібліотекарі, які звикли думати, що в спілкуванні з читачами єдино правильним є виключно рівний, спокійний, дуже серйозний тон, не завжди мають рацію. Є думка, що емоційна розмова набагато краще раціонального, та й взагалі реальність - це не інформація, а емоція.
Напередодні свого професійного свята, 27 вересня 2018 року, в Центральній міській бібліотеці ім. В. Г. Бєлінського зібралися співробітники Шевченківської ЦБС обговорити ці питання.


Про конфліктні ситуації та їх вирішення розповіла директор Центральної міської бібліотеки ім. В. Г. Бєлінського Передерій Світлана Іванівна.
У своєму виступі начальник відділу культури по Шевченківському району Департаменту культури міста Харкова Каріне Аветіковна Тоноян звернула увагу співробітників на зростаючу роль бібліотек в світі, що змінюється.