29 жовтня в Центральній міській бібліотеці ім. В. Г. Бєлінського пройшло підведення підсумків загальноміського огляду - конкурсу рекламних заходів публічних бібліотек міста Харкова «Реклама - як спосіб просування до успіху», який проводився в 2015 році за підтримки Департаменту культури Харківської міської ради.
Конкурс проводився в 2 етапи. Першим етапом було визначено переможців серед бібліотек-філій районів в кожній ЦБС міста, і вони представили роботи на другий етап, загальноміський.
Компетентне журі, у складі Глазунової Людмили Володимирівни (заступник директора з наукової роботи ХДНБ ім. В. Г. Короленка), Жукової Валерії Павлівни (кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри бібліотекознавства та соціальних комунікацій ХДАК), Шостко Наталії Іванівни (директор ХОУНБ) , Яковлєва Юрія Олександровича (викладач фотошколи МЦФ), переглянувши роботи (рекламні відеоролики і друковану продукцію) визначили переможців.
Перше місце було присуджено - ЦБ Комінтернівського району за відеоролик «Реклама бібліотек ЦБС Комінтернівського району».
Друге місце отримали ролики ЦБ Київського району: «Як пройти до бібліотеки», «Централізована бібліотечна система Київського району міста Харкова»
Третє місце поділили між собою відеоролики ЦМБ ім. В.Г.Белинского Дзержинського району «Бібліотека, найближча до мого дому», «Бібліотека - це весело!» І ЦБ ім. А. П. Чехова Орджонікідзевського району «Гість з минулого в чітайтеке Чехова».
При визначенні переможців журі розглядало роботи 2015 року та враховувало оригінальність ідей, творче втілення, відповідність поставленим цілям і завданням, якість оформлення представлених робіт, використання сучасних інформаційних технологій.
Потрібно відзначити, що в порівнянні з попередніми конкурсами, роботи виконані на більш високому рівні. Використані різні програми для створення відеопродукції, такі, як Prezi, кіностудія Windows Live, PowerPoint, скрайбінг, Animo trial, Book TRAILERS.
Завдання, поставлені організаторами огляду - конкурсу досягнуті - рекламно-інформаційна діяльність публічних бібліотек активізувалася. При роботі зі створення та загальному перегляді робіт співробітники бібліотек - учасниць отримали масу задоволення і придбали безцінний досвід рекламної діяльності. Нагородження переможців буде проводитися на найближчому загальноміському семінарі.
Реклама формує імідж бібліотек, допомагає виділити саме цю з ряду інших, закладає в свідомість користувачів її неповторний вигляд і формує певні читацькі асоціації. І якщо вони позитивні, то це підвищує авторитет бібліотеки як інформаційного і культурного центру, сприяє просуванню до успіху.