10 лютого 2015 р. на базі Центральної міської бібліотеки ім. В.Г. Бєлінського вже вдруге пройшли заняття Курсів підвищення кваліфікації для співробітників масових бібліотек міста та області.
З комплексом умов функціонування і розвитку бібліотеки, що впливають на ефективність праці персоналу у вигляді факторів зовнішньої і внутрішньої обстановки, з правилами охорони праці для працівників бібліотек курсантів познайомила доцент кафедри бібліотекознавства та соціальних комунікацій Харківської академії культури Жукова Валерія Павлівна в лекції "Професійно - діяльнісне середовище бібліотеки : охорона праці ".
Докладним чином були розглянуті питання законодавчої бази з охорони праці в бібліотеці, основні вимоги до охорони праці та фактори, що впливають на умови праці.
Особливу увагу приділено інструкції з охорони праці, де розглянуті обов'язки і відповідальність керівництва бібліотеки та обов'язки персоналу. Особливий акцент охорони праці та техніки безпеки при експлуатації ПК в бібліотеці.
А також впливу небезпечних і шкідливих факторів ПДС на стан здоров'я працівників бібліотек.
Огляд рекламної діяльності публічних бібліотек міста Харкова за 2014 рік підготувала Кощеева Ольга Федорівна, завідуюча організаційно-методичним відділом Центральної міської бібліотеки ім. В. Г. Бєлінського.
Існують загальні вимоги до рекламної інформації, засоби рекламного впливу на споживача, естетичні стандарти рекламної діяльності та етапи планування ефективної рекламної кампанії. На прикладі рекламної діяльності окремих бібліотек було представлено, наскільки ефективно на сьогоднішній день бібліотеки використовують різні форми реклами, вибираючи засоби наочної, усній, друкованої, комплексної реклами. Наскільки активно працюють над створенням рекламно - інформаційного каналу на сторінках в соціальних мережах і за допомогою бібліотечних сайтів, а також через взаємодію з різними громадськими організаціями, через проведення конкурсів на базі бібліотек.
В даний час більшість бібліотек розуміють необхідність реклами. Сьогоднішній день вимагає нових підходів: бібліотекам вкрай необхідно долати інертність у своїй роботі. З метою вдосконалення рекламної діяльності бібліотечним установам потрібно активно шукати контакти зі спонсорами, підприємцями; укладати договори з підприємствами; налагоджувати постійні ділові відносини з пресою, радіо і місцевим телебаченням, об'єднуючи весь комплекс рекламних заходів в рекламну компанію.
З метою активізації рекламної діяльності бібліотек міста у 2015 році ЦМБ ім. В.Г.Бєлінського за підтримки департаменту культури оголошено конкурс рекламних компаній бібліотек «Реклама - як спосіб просування до успіху!».
Що в кінцевому підсумку підвищить ефективність роботи бібліотек, сприятиме поліпшенню іміджу і престижу публічних бібліотек і приверне до бібліотек нових користувачів.
Виступи супроводжувалися презентаціями та ілюстративним матеріалом.
Слухачі курсів високо оцінили представлений матеріал, який не залишив байдужими найдосвідченіших фахівців.