У Центральній міській бібліотеці ім. В. Г. Бєлінського 29 жовтня в 13.30 відбудеться підведення підсумків загальноміського огляду - конкурсу рекламних заходів публічних бібліотек міста Харкова «Реклама - як спосіб просування до успіху», який проводився в 2015 році за підтримки Департаменту культури Харківської міської ради.
Реклама формує імідж бібліотеки, допомагає виділити саме цю бібліотеку з ряду інших, закладає в свідомість користувачів її неповторний вигляд і формує певні читацькі асоціації. І якщо вони позитивні, то це підвищує авторитет бібліотеки як інформаційного і культурного центру, сприяє просуванню до успіху.
Головні завдання огляду - конкурсу:
- Активізація рекламно-інформаційної діяльності бібліотек;
- Створення привабливого іміджу публічних бібліотек;
- Можливість використання інноваційних форм роботи;
- Пошук нових партнерів та спонсорів, залучення позабюджетних коштів;
- Пропаганда читання в молодіжному середовищі;
- Залучення в бібліотеку нових користувачів.